Pudełko wspomnień, czyli miejsce idealne na pamiątki z dzieciństwa

wsp10

Uwielbiam gromadzić wspomnienia. Gdyby nie czujne oko męża już dawno zatonęlibyśmy w naszym małym mieszkanku.

Szczerze powiem, ze jest mi trochę przykro, bo moi rodzice nie zachowali tego typu pamiątek z mojego pierwszego roku życia. Są jedynie, a możne aż! zdjęcia! Przez długi czas w piwnicy były rowniez moje prace plastyczne z podstawówki, były tez ulubione misie, przytulanki, ale już dawno wyjechały na wysypisko :/ Ale oczywiście wybaczam im, bo te 30 lat temu nie było raczej mody na chomikowanie smoczków, kubraczków, czy gazet. Chociaż nie! Pamiętam, ze w szafkach u rodziców znalazłam kiedyś moja szatkę z chrztu, był tez czas, kiedy swoim lalkom- dzidziusiom przyczepiałam moją własną bransoletka  z narodzin.

Dla moich słodziaków postanowiłam przygotować coś specjalnego. Do niedawna wszystkie nasze pamiątki leżały w pudelkach, które przyjechały z nami ze szpitala. Teraz trafia do przepięknych pudełek, które przetrzymają atak małych raczek i które będą przez długie lata przechowywały skarby.

A co znajduje się w pudelku wspomnień?

U starszaka:

  • kalendarz ciąży z zapiskami, których dokonywałam każdego dnia
  • testy ciążowe
  • zdjęcia z usg

wsp3

  • bransoletka z pobytu w szpitalu
  • kartki z gratulacjami
  • pierwsze obcięte kosmyki włosów
  • klips z zawiązanego pępuszka

wsp1

  • szatka z chrztu świętego
  • kartki i pamiątki z chrztu świętego

wsp2

  • ubranka, w których nasz P przyjechał do domu
  • pierwsze buciki, które dostałam w prezencie od teściowej
  • pierwszy smoczek
  • pierwsza mała czapeczka i skarpetki

wsp4

  • odbicie nóżki gdy miał 3 miesiące
  • zaproszenie na pierwsze urodziny
  • kartki z życzeniami z pierwszych/drugich/trzecich urodzin
  • prace plastyczne ze żłobka
  • elementy dekoracji z pierwszych urodzin
  • prezent, który dostałam od P wychodząc ze szpitala, tuż po narodzinach siostrzyczki ( korale serduszka)
     wsp5

A co znajduje się w pudelku malej E ? Zestaw bardzo podobny, jednak póki co nieco uboższy.
Są tutaj również:

  • pierwsze, maleńkie ubranka,
  • kartka z kalendarza z zaznaczonym dniem urodzin,

wsp6

  • smoczek
  • karta przebiegu ciąży
  • bransoletki ze szpitala
  • klips z pępuszka
  • szatka oraz pamiątki chrztu
  • kartki gratulacyjne

wsp8wsp7

Jestem ciekawa na ile poniesie mnie fantazja i ile razy będę powiększała pudełka, aby wszystkie ważne i znaczące rzeczy się w nich zmieściły

Skomentuj

