Na straganie w dzień targowy – Dziecko na warsztat- Drewno

Dłuższy czas nas nie było, ale coś tam udało nam się stworzyć 🙂
Bawimy się codziennie, jednak korzystając z tego, że pogoda jest coraz ładniejsza, to każdą wolną chwilę spędzamy na dworze, a gdy już wrócimy do domu i dzieciaczki pójdą spać, ja…najczęściej od razu również padam 😉

W tym miesiącu tematyką Dziecka na warsztat jest DREWNO

Przyznam, że troszeczkę poszliśmy na łatwiznę, bo część naszych elementów wykorzystaliśmy już gotowych, które znalazły się w pokoju naszego malucha.

Od jakiegoś czasu nasz P zaczął interesować się zakupami, wyciąga zabawki, wykłada na oparcie sofy i mówi „otfielamy klep”, albo sprzedaje wyimaginowane lody, ciastka i cukierki 😉

Pamiętam z mojego dzieciństwa, jak całe dnie bawiłam się właśnie w sklep. Miałam swoją kasę fiskalną i zabierałam ją wszędzie. Na działce sprzedawałam warzywa, w domu sprzedawałam zabawki, u rodziny sprzedawałam książki, zabawki 😉

No i nasz młody chyba przejął to po mnie 😉

Do naszej zabawy wykorzystaliśmy stojący w pokoiku stolik, który na co dzień służy jako mebel na którym stoi garaż z autkami, niezbyt często używany. Jednak oprócz sklepowej lady potrzebowałam jeszcze półeczki i oczywiście sklepowego „okienka”. Wykorzystując więc zdolności mojego taty i chęci do tworzenia „czegoś z niczego”, niedzielne popołudnie na działce spędziliśmy bardzo produktywnie, o czym można było się już przekonać na moim instagramie już tydzień temu.

dnw drewno

Poniżej kilka kadrów z tworzenia naszego straganu i super nowoczesnej wagi 😉

20170521_162237

20170521_162826

20170521_16322920170521_164654

I tak oto powstały podstawy naszego straganu.

Dekoracjami zajęłam się na drugi dzień, już w domu 🙂

Tak oto wyglądał już w wersji ostatecznej:

20170529_092414

A później była już tylko zabawa 😉 „zaplasiam po towal”

dnw drewno2

Wpis w ramach projektu:





Dziecko na warsztat Namaluj mi Latorośle Borsuczkowo Nasza szkoła domowa I&K w domowym zaciszu Kidsandu Animart - animacje z twojej bajki Tymoszko Dzwoneczkowa Karolowa mama Co robi Robcio Dzika Jabłoń Gugusiowo Cały świat Karli Elena po polsku WorldSchool Explorers Igranie z Tosią Świat Tomskiego Ina i Sewa On ona i dzieciaki Czytoczary Kreatywnie z dzieciakami Kreatywna dżungla Mama Aga sztuka i dzieciaki Więc bawmy się My home and heart Myshowelove Słowo mamy Kusiatka Zakręcony Belfer Kreatywna mama Kreatywnym Okiem Pomysłowe Smyki Kreatywnie w domu Kinderki
6 uwag do wpisu “Na straganie w dzień targowy – Dziecko na warsztat- Drewno

  1. Pingback: Projekty, w których bierzemy udział: | myshowelove

Skomentuj

