Kreatywny sposób na poinformowanie o narodzinach dziecka

Za granicą ten trend jest już rozpowszechniony, do Polski dopiero dociera.

Plakat, który zawiera najważniejsze informacje o naszym dopiero co narodzonym dzieciątku już jakiś czas temu chwycił mnie za serce.

Można go określić jako „unikalne ogłoszenie o narodzinach” ( unique birth announcement). Najczęściej zawiera zdjęcia maluszka, imię, informacje o dacie i godzinie narodzin, wadze i wzroście. Z tymi kilkoma rzeczami najczęściej dzielimy się z najbliższymi i znajomymi. A może zamiast wysyłać tysiące wiadomości lepiej będzie stworzyć taki oryginalny plakat, który później może stanowić przepiękną ozdobę pokoju dziecięcego lub rodzinnej galerii zdjęć?

Poniżej przykładowe „ogłoszenia” znalezione na Pinterest

ogłoszenie o narodzinach

Żałuje, ze nie widziałam tego pomysłu wcześniej, ale i na to znalazłam rozwiązanie. Można zrobić przecież mały fotomontaż. Pobawiłam się pewnego wieczoru i wycinając zdjęcia dzieci z gazety i dopasowując całkowicie przypadkowe imiona i inne informacje, stworzyłam coś takiego. Może i wy dacie się namówić na stworzenie takiej pamiątki dla swoich maluchów?

Jedna uwaga do wpisu “Kreatywny sposób na poinformowanie o narodzinach dziecka

Skomentuj

