Nasz kalendarz adwentowy DIY oraz o tym co się kryje w środku

W tym roku  kalendarz miał być minimalistyczny, szare koperty, tasiemki ze świątecznym wzorem, wszystko przymocowane szarymi sznurkami do drewnianej ramy. Jednak w miarę przygotowań i mojego uwielbienia do „fajansiarstwa” zorientowałam się ze zabraknie mi miejsca na jakiekolwiek prezenciki. Tak wiec u nas w tym roku kalendarz adwentowy mamy dwuczęściowy 😉

Pierwsza z nich to wspominana już wcześniej rama, w której znajdą się koperty z zdaniami.
Wykorzystałam duże, szare koperty A4, które podzieliłam na 4 części. Wydrukowałam numerki, przykleiłam małą naklejkę z akcentem świątecznym.
W środku znajdują się karteczki z zadaniami na poszczególne dni grudnia.

dsc_7009dsc_7010dsc_7011
O tym jaką tematyką się będziemy zajmować w osobnym poście 🙂

W kopertach oprócz zadania znajduje się również słodki drobiazg. Tak, taka ze mnie niedobra matka, daje dziecku czekoladę.

Wszystko zostało przymocowane klamerkami na tablicy korkowej, dodatkiem są oczywiście lampeczki i świąteczna zwieszka 🙂

dsc_6784

Część druga naszego kalendarza to pudełko z nagrodami ( rozpusta, nie ma co ;)) Za wykonane wspólnie zadanie na każdy dzień przewidziana jest „zapłata”.

dsc_6767

Co nasz maluch znajdzie w pakunkach?

Podzielić je można  na :

tekstylne:

  • poszewkę na poduszkę z motywem ulubionej bajki,
  • rzeczniczek z ulubionym bohaterem,
  • świąteczną koszulka
  • mikołajkowe skarpetki
  • fartuszek kuchenny

dsc_6768

książki o tematyce świątecznej ( o których więcej tutaj)

dsc_6770

spożywcze

czyli wspominane już wcześniej drobiazgi czekoladowe: misie lubisie, kinder czekoladki i mikołaje z czekolady oraz

  • elementy dekoracyjne do pierniczków

dsc_6776

artystyczne/ plastyczne i inne

  • naklejki świąteczne lub bajkowe
  • zestaw kartek świątecznych do kolorowania
  • zestaw z modeliny do przygotowania renifera
  • kredki do malowania w wannie ( po płytkach, wannie, lustrze)
  • pianka do mycia rąk z motywem z bajki
  • autko
  • zestaw do przygotowania papierowych jasełek

dsc_6774

Spakowane prezenty czekają sobie grzecznie w kartonie 🙂

A w ubiegłym roku nasz kalendarz adwentowy wyglądał o tak

 

3 uwagi do wpisu “Nasz kalendarz adwentowy DIY oraz o tym co się kryje w środku

    • Kilka dni temu w Biedronce leżało gdzieś na regale z pojedynczymi kosmetykami pozostałymi z poprzednich promocji. Ale pasty do zębów i szczoteczki z „Tomkiem” w większej ilości widziałam np. w Auchan

      Polubienie

  1. Pingback: Prezenty do kalendarza adwentowego | myshowelove

Skomentuj

